maandag 31 maart 2008

PATIENTEN VERTELLEN HUN ERVARINGEN!!

.
Voorwoord!
.
Zij die stellen dat Dr.Tullio Simoncini's theorie aangaande de schimmel (candida) niet zou kloppen, verwijzen wij naar de grootschalige resultaten die hij met zijn kankertherapie inmiddels heeft geboekt en wat het onom-stotelijke bewijs is van een 100+ jarige dwaling (ongecontroleerde kwaad-aardige celdeling) der oncologie, waaraan men zich wanhopig vastklampt als een verwend kind aan zijn ijsje. Met deze dwaling beschaamt men niet alleen het verder zeer gerespecteerde vak van geneeskunde, maar ook het nobele monopolie der mensheid, namelijk............ de wetenschap.

Het is pure idiotie om te geloven, dat chemotherapie/bestraling meer be-staansrecht heeft dan deze, toch revolutionaire, kankertherapie. Immers, in plaats van symptoom-bestrijding, die de patiënten onnodig veel weefsel-schade berokkent, rekent deze methode op elementair niveau af met de veroorzaker van de kanker, namelijk de schimmel. De keuze is om deze afschuwelijke ziekte voor eens en altijd een halt toe te roepen, of blijven geloven in de eigen vermeende superioriteit en zich kleinburgerlijk afslui-ten voor nieuwe (revolutionaire) ontwikkelingen. Wie neemt het voortouw??

Hieronder een aantal getuigenissen in beeld en geschrift van het onomsto-telijke bewijs v/d effectieviteit natriumbicarbonaat, in de strijd tegen kanker.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marjolein, zie (14-03-2008):
http://natriumbicarbonaat.blogspot.com/ en haar weblog: http://mayo25.hyves.nl/ (Marjolein is bekend van Netwerk en Nieuwe Revu)

Zoals de meesten onder jullie al weten, ben ik afgelopen zondag weer naar Rome gevlogen. Maandag ochtend was ik gelijk aan de beurt. Onder volledige narcose werd er een kijkoperatie gedaan in de buikholte en gelijk een nieuwe katheter geplaatst. Toen ik wakker werd, stond Tullio te stra-len! Hij vertelde me dat er geen tumor, geen uitzaaiingen, geen witte vlekjes, geen bobbeltjes meer te zien waren en niet alleen op de eierstok, want ze hebben alle organen bekeken en wel 3 keer rondgedraaid om zeker te zijn. De volgende dag is er voor de zekerheid toch nog een echografie gemaakt om de binnenkant van de organen te bekijken en ook dat was.......... schoon. Natuurlijk moet ik nog wel even doorgaan met spoelen om eventuele microscopische kleine deeltjes weg te wassen, maar het grootste gevaar is weg en komt ook niet meer terug. Ik ben nog tot vrijdag in Rome, dus nu niet allemaal tegelijk gaan bellen of smsen, want ik reageer daar niet op, hahaha, kost me veel te veel en ik wil nog even van de rust genieten.
.
Marjolein, in Revu-forum (15-04-2008): http://natriumbicarbonaat.blogspot.com
.
Hallo Monique en Chantal. Ik ben naar een ander ziekenhuis geweest in Belgie, aangezien ze me in Nederland 3 keer hadden voorgelogen over mijn ziekte, dus ik vertrouwde hen niet. In het Belgische ziekenhuis hebben ze de scan, echo en bloedonderzoek van december bekeken en daarna die van maart en zij hebben ook geconcludeerd dat ik genezen ben. Er is maar een naam die ik je kan geven voor deze methode en dat is Dr. Tullio Simoncini. Hij is de enige die deze behandeling toepast, omdat de rest van de wereld bang is voor het 'nieuwe'. Typ zijn naam in op Google en je krijgt zijn website met het e-mail adres en telefoonnummer.
.
.
Hallo Kees en Ton. Tegen Ton wil ik graag zeggen dat niemand mij eron-der krijgt. Ik ben genezen en zeker van mijn zaak, wat anderen ook mo-gen beweren. En tegen Kees: ik wil niemand verplichten om de bica-behandelingen te gaan doen, het enige wat ik wil is aan de wereld zeggen dat het MIJ gered heeft. Hetgeen jij zegt over die lymfeknopen weghalen bij de kijkoperatie daar heb ik ook aan gedacht. Ik ben niet zo goed gelovig als de meesten onder jullie denken en geloof me, er is niks weggehaald, verplaatst of verstopt om mij genezen te verklaren. Ik wil enkel de wereld melden dat er ook een andere manier van ge-nezen is en wie dan voor chemo of bica kiest, maakt mij niet uit, als men maar weet dat er verschillende wegen naar Rome leiden (letterlijk en figuurlijk). Ik maak me niet druk over dit soort forums, want ik weet dat er binnenkort iets groots staat te gebeuren en dan lach ik hier nog eens om als ik het teruglees. Groetjes Marjolein
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jacob, zie website/forum IOCOB (28-03-2008):
http://www.iocob.nl/kanker/kanker-zou-een-schimmel-zijn-de-theorie-van-tullio-simoncini.html

Ik vraag mij af, of de mensen die hier zo ongenuanceerd reageren wel we-ten waar ze over praten. Wat moet je in dit land, als je door de oncoloog gezegd wordt: we kunnen niets meer voor u betekenen, terwijl je barst van de pijn en elk verzoek om in ieder geval, terwijl alle hoop is verloren, nog iets te proberen met natriumbicarbonaat, dit botweg wordt geweigerd. Je kan botweg sterven. Ik ben met mijn zwager naar Dr.Simoncini geweest. En daar werd in het ziekenhuis een z.g.n. port a cath geplaatst in de lever. Na 24 uur, de eerste spoeling met natriumcarbonaat, weg pijn!! Het gaat nu stukken beter met hem en dat is al meer dan ze in Nederland voor hem konden doen!!! Dr.T.Simoncini is een kei, met....... naaste liefde.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een van de reacties in de Telegraaf n.a.v. een artikel over Dr.Simoncini (20-02-2008):
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3341408/_Zuiveringszout_tegen_kanker__.html?cid=rss

Op grond van welke wetenschap durven mensen hier deze behandeling af te wijzen ???? Bij mij helpt het tot nu toe en ik spreek nog steeds mensen die totaal zijn genezen. Makkelijk om op afstand en zonder verstand van zaken een oordeel te vellen. Echt weer de Hollandse mentaliteit. Terwijl in de omliggende landen de ziekenhuizen steeds meer deze methode uitproberen of toepassen wijzen de Hollanders dit af. Dit om de farmaceutische industrie geen schade te berokkenen. Mensen wordt eens wakker !!! Genezende kankerpatient, Almere 09:55 20.02.08

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daan uit Belgie, zie zijn weblog-verslag (1 februari 2008): http://kanker-is-een-schimmel.blogspot.com/2008/02/een-maand-aan-het-werk.html

We zijn ondertussen een maand terug aan het werk. Alles verloopt vlot-jes. Eergisteren nog drie infusen NaHCO3 gehad (8,4%). Ik blijf het goed verdragen. Er blijken andere patiënten te zijn die de hoge concentratie niet echt goed verdragen. Zij krijgen een wat meer verdunde oplossing. Af-spraak binnen 3 weken voor een volgende beurt/ronde natriumbicarbonaat.

Daan uit Belgie, zie zijn weblog-verslag (1 maart 2008): http://kanker-is-een-schimmel.blogspot.com/2008/03/still-alive-and-kicking.html

Het is een tijdje geleden, dat ik nog eens geblogd heb. Ik ben nog steeds springlevend en heb het redelijk druk met mijn werk en gezins-leven. Woensdag 20 februari nog eens infusen bica gehad. Dokter had de drie flesjes in één baxter gespoten om het sneller te kunnen laten lopen, maar het duurde nog lang hoor. In plaats van de vitamine C, heb ik terug foliumzuur gekregen. Eén capsule per dag. Verder neem ik nog 2 homeo-pathische granules Nux Vomica 30CH per dag. Beide middelen heb ik al eens tijdens mijn chemo genomen. De dokter wist me ook te vertellen dat die avond op Nederland 2 een uitzending was over Dr. Simoncini. Heb die uiteraard bekeken. Mooie getuigenissen van Marion en Marjolein, ik bewonder ze voor hun moed. Het enige wat de tegenstanders konden aanvoeren als tegenargument was het feit dat er geen wetenschappelijke studie is geweest waar de ene groep geen bica kreeg en een andere wel. Mijn vraag is dan of dit wel gebeurt met chemotherapie???? Gisteren zelf nog een darmspoeling gedaan met bica. Binnen een tiental dagen nog eens voor een infuus en drie weken daarna nog eens. Daarna zullen de intervallen tussen twee beurten langer duren. Ik houd jullie op de hoogte.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maureen uit Tulsa-Oklahoma (2 juni 2007). Een snelle, vrije vertaling van het artikel op deze website hier: http://www.holisticcancersolutions.com/about_us.htm
.
Beste Gabe, ik wil je laten weten dat we geweldige resultaten boeken sinds we begonnen zijn aan een samenwerking met Dr. Simoncini. Een van onze patienten was in gevecht met een driehoofdig monster. Hij had namelijk prostaatkanker, en een terugkerend melanoma fase 3, en een hersentumor (non-hodgkin lymfomen) en het meeste was niet te opereren.
.
De chirurgen konden niet alles weghalen want dat zou zoveel druk op de optische zenuw geven, waardoor hij geen auto meer zou kunnen rijden. Nadat we de patient hadden behandeld (volgens voorgesteld protocol), de laatste drie van de zes dagen van een 18 daagse kuur, bewezen zijn pet-scan resultaten dat twee van deze maligniteiten, de melonoma en de pros-taat kanker totaal uitgeroeid en vernietigd waren en de derde, de non hodgkin lymfoma in zijn hersenen, voor zeker......... 80 % verdwenen was.
.
We gaan door met zijn behandeling. Nog 2 kuren van 18 dagen, alleen dit keer zal hij volledig profijt hebben van het aan het begin toegediende na-triumbicarbonaat. Alle andere patienten zullen ook de behandeling vol-gens het nieuwe aangepaste protocol krijgen. We houden je op de hoogte tot we het solide bewijs hebben v/d petscans. Vriendelijke groet, Maureen.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marianne, (april 2008). Zie onderaan: http://www.uitdaging.net/gezond/chemotherapie.html
.
Beste Henk, het artikel heb ik met veel aandacht gelezen. Na mijn kijk-operatie op 21 januari 2008 voor een myoom, bleek ik voor 95% zeker een sarcoom te hebben, met metastasen in diverse organen. Prognose op 5 februari 2008: nog een paar maanden/jaren, echter 2 dagen later op 7 februari: nog een paar weken/maanden. Bestraling uitgesloten, chemo niet te bepalen, omdat ik in 2002 een maligne melanoom heb gehad en de tumor niet voor 100% aan sarcoom voldoet. Gelukkig bij een wonder-dokter, hopelijk mijn reddende engel, terecht gekomen. Daar onderga ik wekelijks een infuus natriumbicarbonaat, oncothermie en hyperthermie (1x per 2 weken). Tot nu toe geen pijn meer en ik heb meer energie. Donderdag onderga ik een nieuwe Pet CT-scan. Bij de 2e scan een paar weken geleden, bleek de ontsteking of uitzaaiìng in mijn pancreas niet meer te zien. Ik geloof dat ik dit alles te danken heb aan ondermeer na-triumbicarbonaat. Succes, met het promoten van bica en Dr. Simoncini. Bedankt voor het interessante artikel! Met vriendelijke groet..... Marianne.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor de volledigheid ook nog video-getuigenissen van: Marjolein - Johan - Marion - Henk - Max: http://www.curenaturalicancro.nl/video-testimonials.html
.
.
.
.
Hier nogmaals zijn video-uitleg: http://www.cancer-fungus.com/video1nl.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Slotwoord!
.
Dr.Simoncini staat aan de wieg van een wereldwijde revolutionaire behan-deling van kanker, dat kan/zal leiden tot het verkrijgen van de nobelprijs voor geneeskunde, tenzij het idioten en/of kwaadaardige elementen lukt om deze succesvolle therapie (de zoveelste) te ondermijnen en te vertrap-pen. De landelijke 'Werkgroep Welzijn Kankerpatienten' (W.W.K.) zal der-halve al het mogelijke ondernemen, waarbij inmiddels zeer veel onder-steuning/support van derden wordt ervaren, om... dit drama te voorkomen.
.
Zijn methode is gebaseerd op het eenvoudige gebruik van natriumbicar-bonaat, waarvan hij zegd dat dit de enige (mensvriendelijke) stof is die al-gemeen effectief is tegen tumoren en nagenoeg geen nadelige bijwer-kingen heeft. Logische vraag daarbij is waarom de reguliere geneeskunde geen onderzoek doet naar deze behandelmethode. Het antwoord hierop is vrij eenvoudig. Onderzoek wordt pas interessant als er (veel) geld mee verdiend kan worden. Aangezien natriumbicarbonaat een natuurlijk en goedkoop middel is, heeft deze therapie niet de belangstelling van de far-maceutische industrie, waarvan, hoe schandalig/misdadig ook, de kanker-patienten het slachtoffer zijn en....... nog steeds zullen/dreigen te worden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wordt zeker vervolgd, want... velen zullen zich hier nog aansluiten!

Geen opmerkingen:

www.succesboeken.nl